Stołówka

W związku ze zbliżającym się końcem roku szkolnego prosimy o przemyślane dokonanie wpłaty za obiady.

Powstała w wyniku odpisów nadpłata zostanie zwrócona na rachunek bankowy rodzica podany w umowie.


 

Wszyscy uczniowie mają możliwość korzystania ze stołówki szkolnej, w której codziennie – od poniedziałku do piątku, dzieci mogą zjeść pyszny obiad, złożony z zupy podawanej z pieczywem, drugiego dania oraz kompotu.

Posiłki przygotowywane są przez wykwalifikowany personel, zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej, Dobrej Praktyki Produkcyjnej oraz systemu HACCP.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Drodzy Rodzice,

Wydawanie obiadów w stołówce szkolnej obsługiwane jest za pomocą elektronicznego systemu e-Stołówka.

Warunkiem zapisania dziecka na obiady w stołówce szkolnej jest akceptacja regulaminu stołówki oraz regulaminu „Platformy Rodzica” w systemie e-Stołówka.

Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem stołówki szkolnej, który obowiązuje od dnia 1 września 2023 r. i jest dostępny na naszej stronie.

Najważniejsze informacje o systemie e-Stołówka:

  • *działa online na dowolnym urządzeniu z dostępem do internetu–wystarczy aktualna wersja przeglądarki internetowej oraz aktywne konto użytkownika w Panelu Rodzica,

  • *usprawnia wydawanie posiłków – wystarczy, że dziecko przyłoży swoją kartę do czytnika,

  • *posiada mechanizm kalendarza, który pozwala samodzielnie zarządzać wykupionymi posiłkami dziecka na naszej stołówce. Ułatwia odwoływanie posiłków rodzicom i upraszcza opłaty za nie – system automatycznie rozlicza płatność eliminując niedopłaty lub nadpłaty,

  • *zapewnia sprawny obieg informacji między stołówką a rodzicami.

 

Jak działa e-Stołówka?

Uczeń zapisany na obiady w stołówce szkolnej otrzyma kartę obiadową nieodpłatnie.

Uczeń chcąc odebrać posiłek, zbliża kartę do czytnika. Po jej odczytaniu, na ekranie wyświetlają się dane osoby, do której jest przypisana karta oraz informacja o rodzaju posiłku.

Aby dziecko otrzymało kartę uprawniającą do odebrania posiłku rodzic musi założyć i aktywować konto w Panelu Rodzica oraz zarejestrować w nim dziecko.

W przypadku zgubienia lub zniszczenia karty Rodzic jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić intendenta oraz pokryć koszty wyrobienia duplikatu.

W celu utworzenia konta należy w deklaracji zgłoszeniowej na obiady podać adres e-mail, na który otrzymają Państwo link aktywacyjny z dostępem do konta żywienia dziecka z dokładną instrukcją jak uruchomić aplikację na komputerze oraz telefonie. E-mail jest jednocześnie loginem do konta.

Filmy instruktażowe przygotowane przez dostawcę systemu:

 

Płatności za obiady w stołówce szkolnej dokonywać będzie można online za pomocą systemu e-Stołówka. Jest to jedyny obowiązujący sposób płatności.

Inna forma płatności nie aktywuje konta obiadowego dziecka, co wiąże się z blokadą karty obiadowej i skutkować będzie nie wydaniem posiłku w danym miesiącu.

Obiady wykupić będzie można logując się do panelu rodzica w systemie e-Stołówka i deklarując ilość wykupionych posiłków.

Płatności dokonywać będzie można za pośrednictwem bramki płatniczej PayByNet, która umożliwia wpłaty natychmiastowe oraz aktywowanie konta obiadowego dziecka.

 

Prosimy o przestrzeganie terminów wykupywania obiadów w stołówce szkolnej zgodnie z obowiązującym regulaminem.


Intendent – nr telefonu505 990 829

Zmiana wysokości opłaty za obiady od 01.05.2022r.

Informujemy,że w związku ze znacznym wzrostem cen produktów żywnościowych niezbędnych do przygotowania posiłków,z dniem 01.05.2022 r wzrasta cena obiadu w stołówce szkolnej jak poniżej:

Zupa – 2,50 zł

Drugie danie – 4,50 zł

Cena całego obiadu dla ucznia wynosi 7,00 zł

 

Planując jadłospis kierujemy się zasadami prawidłowego żywienia dzieci i młodzieży w wieku szkolnym opracowanych przez Instytut Żywności i Żywienia Człowieka, uwzględniając sezonowość i różnorodność produktów. Posiłki serwowane w naszej stołówce, są odpowiednio zbilansowane pod względem zawartości składników odżywczych oraz wartości kalorycznej.

Przypominamy, że posiłki wydawane są w godzinach:

10.40  –  11.00

11.45  –  12.05

12.50  –  13.05

13.50  –  14.05

 

DATA ZUPA DRUGIE DANIE ALERGENY

 

Lista alergenów    

Alergen Nr 1 – zboża zawierające gluten (tj. pszenica, żyto, jęczmień, owies, orkisz) oraz produkty pochodne.

Alergen Nr 2 – skorupiaki i produkty pochodne.

Alergen Nr 3 – jaja i produkty pochodne.

Alergen Nr 4 – ryby i produkty pochodne.

Alergen nr 5 – orzeszki ziemne, orzechy arachidowe i produkty pochodne.

Alergen Nr 6 – soję i produkty pochodne.

Alergen Nr 7 – mleko i produkty pochodne.

Alergen Nr 8 – orzechy tj. migdały, orzechy laskowe, włoskie, nerkowce brazylijskie, pistacjowe i produkty pochodne.

Alergen Nr 9 – seler i produkty pochodne.

Alergen Nr 10 – nasiona sezamu i produkty pochodne.

Alergen Nr 11 – dwutlenek siarki i siarczany w stężeniach powyżej 10mg/kg lub 10mg/w przeliczeniu na S02

Alergen Nr 12 – łubin i produkty pochodne.

Alergen Nr 13 – mięczaki i produkty pochodne.

Pliki do pobrania:

Umowa o korzystanie z obiadów w stołówce szkolnej 2023/2024

Regulamin stołówki szkolnej 2023/2024

Lista alergenów

Instrukcja e-Rodzic - sppoddebice