W klasach II a, b, c, d i e odbyły się grupowe zajęcia o tematyce wielkanocnej, których celem było połączenie twórczej aktywności z elementami rozwijającymi kompetencje językowe i artykulacyjne uczniów. Podczas zajęć dzieci dekorowały pisanki, wykorzystując nietypową technikę nanoszenia ozdób za pomocą słomki. Praca ta nie tylko rozwijała sprawność manualną, ale także dostarczyła uczniom dużo radości i satysfakcji z efektów własnej twórczości.
W każdej klasie uczniowie rozwiązywali wielkanocne zagadki, które wzbogacały słownictwo i rozwijały logiczne myślenie. We wszystkich oddziałach przeprowadziłam także ćwiczenia artykulacyjne oraz pojawiło się zadanie ortograficzne, wspierające rozwój poprawnej wymowy i umiejętności pisania.
W klasie II a dodatkowym punktem programu była piosenka pt. „Mango mango”, którą dzieci z radością zaśpiewały i zagrały, tworząc w ten sposób miniwystęp artystyczny. Był to doskonały moment integrujący grupę i wzmacniający pozytywne emocje związane z nadchodzącymi świętami.
Zajęcia przebiegły w serdecznej, twórczej atmosferze, a uczniowie chętnie i aktywnie uczestniczyli w każdej proponowanej formie pracy, oby więcej takich spotkań! 😉